Zwiększ odwiedzalność stron internetowych utworzonych w serwisie Webity.pl!

11.07.2010, 12:20, webity

Stworzenie strony internetowej to dopiero początek. Następnym ważnym krokiem jest doprowadzenie do niej klientów. Im więcej odwiedzających Twoją stronę, tym więcej nożesz sprzedać przez Internet swoich produktów lub usług.


Aż 50-80% odwiedzających Twoją stronę internetową tworzą użytkownicy, którzy korzystają z wyszukiwarek internetowych. W jaki sposób zwiększyć odwiedzalność Twojej strony internetowej lub sklepu? Będziesz potrafił zrobić to całkiem sam!

Optymalizuj zawartość strony:
Optymalizuj zawartość swojej strony internetowej za pomocą systemu redakcyjnego FLOX CMS:

  • Kod źródłowy strony jest tak napisany aby mógł być automatycznie aktualizowany pod kontem wyszukiwarek.
  • System generuje adresy URL w formie dostępnej dla wyszukiwarek: na przykład: www.mojafirma.pl/produkty/promocje-i-najpopularniejsze-produkty, Używaj słów kluczowych w nazwach podstron, z nazwą podstrony automatycznie zostanie wygenerowany adres URL z taką samą nazwą.
  • Do każdej podstrony internetowej dodaj kluczowe słowa, opis, metatag title ( do każdej strony z osobna za pomoca "właściwości strony", i całościowo dla całej strony internetowej w "Ustawienia")
  • W edytorze tekstowym używaj "Nagłówek", od teraz będzie generowany nagówek h2. Nagłówek h1 to nazwa strony, nagłówek h2 to slogan strony, wybierz je mając na uwadze charakter strony i kluczowe słowa. Wybierz konkretny nagłówek i opis trony oraz ważne słowo kluczowe.
  • Używaj w tekscie wystarczającą ilość kluczowych słów, strona internetowa będzie zoptymalizowana do pary słuw kluczowych (3-4)
  • Dodawaj podpisy do obrazków i zdjeć (tzw. alternatywny tekst, możesz używać także znaki diakrytyczne). Google nie potrzfi rozpoznawać obrazków, ale dzięki alternatywnemu tekstowi będzie potrafił przeczytać i roazpoznać obrazek.

Optymalizuj swoją strone poza jej zawartością:

  • Twórz wsteczne odnośniki w ramach swojej strony internetowej ale także pozqa nią (hiperlinki przekierywujące z innych stron internetowych na Twoją). Ważnymi źródłami takich linków są katalogi stron internetowych.
  • Rejestruj się do katalogów stron internetowych!
  • Pełnotekstowe wyszukiwarki operują tzw. Popularnością linków, to znaczy, że czym więcej wstecznych odnośników ma strona tym jest ona klasowana wyżej w wynikach wyszukiwania. Przy wymianie linków trzeba zachować ostrożność, ponieważ jeżeli strona na której chcemy umieścić swój link ma PageRank mniejszy niż 4 bądź mniejszy niż nasza strona taka wymiana nie ma sensu i się nie połaca.
  • Poleca się zamieniać linki z podobnymi tematycznie stronami internetowymi, które używają podobnych słów kluczowych i mają przybiżony do naszej stronu PageRank. Następnymi źródłami wstecznych linków są na przykład fora dyskusyjne, portale ogłoszeniowe, publikowanie linków na fachowych portalach tematycznych, wydawanie drukowanych wiadomości z adresem do strony.