Porady pomagające zwiększyć odwiedzalność stron internetowych i sklepów

Chcesz więcej zarobić? Chcesz zwiększyć odwiedzalność na swojej stronie bądź sklepie internetowym?

1. Wypełniaj właściwości strony!
2. Używaj słowa kluczowe w tekstach i obrazkach!
3. Rejestruj stronę do katalogów stron internetowych!
4. Używaj systemy reklamowe „PPC“!
5. Sprzedawaj na różnych rynkach!
6. Wybierz odpowiednią domenę
7. Rejestruj się do wyszukiwarek produktów
8. W tytule zamieść nazwę sprzedawanych produktów
9. Sprzedawane produkty pokazuj jako pierwsze
10. Do każdego produktu napisz słowa kluczowe
11. Nad listą produktów zamieść nazwę sekcji
12. Wykorzystaj także boki strony
13. Wystrzegaj się pustych podstron
14. Wypełniaj strony treścią!
15. Wykorzystaj swój czas efektywnie!
16. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych
17. Zarejestruj firmę na Mapach Google!
18. Utwórz konto/stronę/grupę na Facebook‘u
19. Zakładaj dodatkowe strony www
20. Wymieniaj linki partnerskie
21. Wpisuj nagłówki H1, H2, H3 do swojej strony

Jak zwiększyć jakość reklam PPC?

1. Wpisz najwięcej jak możesz słów kluczowych
2. Używaj jak najwięcej tekstów reklamowych
3. Utwórz parę kampanii
4. Zamieszczaj pojęcia w jak największej liczbie
5. Zamieszczaj słowa kluczowe, które są nazwami konkurencji
6. Diakrytyka
7. Do tytułu reklamy v Google wykorzystaj {Keyword: }
8. Strategia
9. Wstawienie statystyk Google Analytics i Google E-Commerce

1. Wypełniaj właściwości strony!

Najlepiej jest uzupełnić inne opisy dla każdej z podstron. Dla każdej z podstron we „Właściwościach strony“ należy dodać:

1. Nagłówek h1 
2. Opis strony dla wyszukiwarek
3. Słowa kluczowe podstron dla wyszukiwarek
4. Nazwy stron dla wyszukiwarek (title)
5. Identyfikator URL
 

  • Uwaga! W opisie, słowach kluczowych i nazwie używać należy słów kluczowych, za pomocą, których potencjalni klienci mogą Was szukać przez wyszukiwarki (Google etc.)
  • Każda strona powinna posiadać 2-3 słowa, które będą powtarzane przy opisie, title i słowach kluczowych
  • Błędy, których należy unikać: nie należy powtarzać ciągle tej samej treści, należy zmieniać opisy, ponieważ Google i tak to zignoruje. Słowa należy oddzielać przecinkiem i spacją, źle: kosmmetyka,perfumy. Poprawnie: kosmetyka, perfumy

Wzór:

  1. Opis strony dla wyszukiwarek:
    Materace – sklep online. Materace ortopedyczne, materace zdrowotne. Materace kieszonkowe, lateksowe i sprężynowe. Poradnictwo i fachowa pomoc. Sprzedaż dodatków do spania, poduszek, leżaki lamelowe. Kompletny asortyment materaców Vegas sprzyjających zdrowemu snu.
    - Chodzi o około 2-3 zdania opisujące charakter strony, ważne, aby 2-3 razy użyć słowo kluczowe.
     
  2. Kluczowe słowa podstron i stron dla wyszukiwarek:
    materace, materac, materacu, materac ortopedyczny, materace ortopedyczne, materace zdrowotne, materac zdrowotny, kanapowy materac, kieszonkowy materac, zdrowy den, zdrowie, zdrowia, vegas, materac vegas, leżaki lamelowe, poduszki ortopedyczne
     
  3. Nazwę strony (podstrony) dla wyszukiwarek (title):
    Materace Vegas – specjalista od materaców
     
  4. Identyfikator URL:
    tytuł-materace-vegas
    - w pozycji identyfikator URL nie używaj znaków diakrytycznych, a w miejsce spacji wstawiaj myślnik

wlasciwosci strony - metatags for robots

Korzystaj z pomocnika Google a stwierdzisz czy zawartość strony jest zoptymalizowana:
Na www.google.pl wpisz:
Link:www.nazwastrony.pl
W wynikach wyszukiwania zostania wyświetlona lista podstron, które Google indeksuje. Jeśli wszędzie będzie taki sam opis i tytuł podstrony, jest to niepoprawne, należy to jak najszybciej zmienić.

 

Jak edytować identyfikatory URL?

W administracji stron (Flox) kliknij na STRONY, następnie na konkretną SEKCJĘ STRONY (nazwa strony), którą chcesz edytować, kliknij na WŁAŚCIWOŚCI STRONY po czym ukaże się wiersz IDENTYFIKATOR URL.
UWAGA! Do wiersza identyfikator URL wpisuj tekst bez znaków diakrytycznych. Zamiast spacji użyj myślnika, np“opony-felgi-kola“.

 

2. Używaj słowa kluczowe w tekstach i obrazkach!

  • Wykorzystuj w tekstach na swojej stronie dużą ilość słów kluczowych
  • Do każdej strony dodawaj 2-3 słowa kluczowe, które później powtarzaj. Nie ma sensu optymalizowanie strony na 10 pojęć, wystarczą raczej 2-3 słowa. Jeśli sprzedajesz „opony i felgi“ to na stronie tytułowej zamieść zwłaszcza ogólne pojęcia takie jak „opony, opona, felga, felgi,...”, Na innej podstronie używaj „opony, opona, opona osobowa, osobowe opony, opony użytkowe, użytkowa opona, opony off-road“ a na innej podstronie wykorzystaj „kołpak, kołpaki, felgi aluminiowe, alufelgi,...”
  • W edytorze tekstowym wykorzystuj „Nagłówek“, generuje on wówczas nagłówek h2. Nagłówek h1 jest nazwą strony, nagłówek h2 to slogan strony, utwórz go mając na uwadze charakter strony i słowa kluczowe.
  • Do nagłówka produktu wpisz, o co chodzi, jeśli na przykład sprzedajesz stolik MARCIN, opis miał by wyglądać tak: „MARCIN – stół jadalny“.
  • Twórz opisy do obrazków (tzw. Tekst alternatywny, możesz używać znaki diakrytyczne). Google nie potrafi przeczytać obrazka, ale przeczyta tekst alternatywny dodany do obrazka.

3. Rejestruj stronę do katalogów stron internetowych!

  • Twórz linki zwrotne w ramach swojej strony, (hiperlinki przekierowujące z innych stron na Twoją stronę). Ważnym źródłem linków do stron są internetowe katalogi stron.
  • Rejestruj swoją stronę do katalogów internetowych! (Zamówienie)
  • Rejestracja do katalogów ma sen dopiero po wypełnieni i uzupełnieniu zawartości strony
  • Im więcej linków zwrotnych ma Twoja strona, tym wyżej znajduje się w wynikach wyszukiwania.
  • Możesz wymieniać linki z innymi stronami. Należy pamiętać jednak, że przy wymianie linków ze stroną, która ma PageRank niższy niż 4, lub niższy niż Twoja strona taka wymiana nie przyniesie żadnych rezultatów.
  • Poleca się wymieniać linkami ze stronami, które są o podobnej tematyce, które operują podobnymi, lub tymi samymi słowami kluczowymi i mają podobny PageRank. Innymi źródłami wymiany linków są na przykład: fora dyskusyjne, portale ogłoszeniowe, publikacja fachowych artykułów na innych stronach, wydawanie wiadomości, lub listów z linkiem na stronę www.

Oto instrukcja jak miałaby wyglądać rejestracja do internetowego katalogu:

  1. URL: www.eshop-aromatica.pl
  2. Nagłówek strony: AROMATICA - Naturalne kosmetyki
  3. Opis strony (około 2 zdania opisujące charakter strony, należy użyć w opisie min. 2-3 razy słowa kluczowe, długość do 250 znaków): Naturalna kosmetyka: krem do skóry, po ukąszeniu owadów i kleszczy, kremy wzmacniające, balsamy do włosów, witaminowe produkty do diety. Internetowy sklep kosmetyczny. Naturalna kosmetyka. Aromatica – tradycja przyrody, preparaty, kosmetyka naturalna.
  4. Słowa kluczowe (z diakrytyką i bez diakrytyki, długość około 250 znaków): kosmetyki naturalne, kosmetyka naturalna, kosmetyka on-line, seria Kosmín, ziołowe emulżele, krem do twarzy, balsam do włosów, produkt witaminowy, krem po ukąszeniu owadów i kleszczy, suplementy diety, produkty kosmetyczne, preparaty ziołowe od bólu głowy, defekty skóry, przy hemoroidach, trądzik

4. Używaj systemy reklamowe „PPC“!

Polecamy ogłaszać się na Google, Onet.pl i Wp.pl

Google AdWords i eTarget to tzw. Systemy reklamowe PPC. PPC to:

  • Reklama tekstowa Twoich usług
  • Reklama zostanie wyświetlona tylko osobom, którzy interesują się Twoimi usługami
  • Płaci się tylko za kliknięcie, zyskujesz konkretnych gości
  • Najefektywniejszy sposób reklamy na świecie, efektywniejszy niż klasyczne formy reklamy
  • Najbardziej opłacalny w stosunku ceny do wydajności

Przykład: Na Twoją reklamę może kliknąć 20 odwiedzających, za jedno kliknięcie zapłacisz w granicach 1,- PLN, razem 20,- PLN. Ty zarobisz w sklepie 200,- PLN. Zarobiłeś 200,- PLN przy wkładzie na reklamę wynoszącym 20,- PLN (jeśli do kosztów nie wliczamy czasu potrzebnego na założenie i prowadzenie kampanii). Można łatwo porównać koszty z kosztami kampanii reklamowej w innych mediach.

Jeśli posiadasz więcej pieniędzy, opłaci się także inwestować w firmowy profil na www.Onet.pl:
Polecamy poczekać do promocji, w której możesz zaoszczędzić od 30 do 50% z cennikowych kosztów.

5. Sprzedawaj na różnych rynkach!

Internet nie zna granic. Ni ograniczaj się do lokalnego rynku. Oferuj swoje usługi nie 40 milionom obywateli, a 100 milionom.

Flox wspomoże Twoją firmę. Flox jest także w angielskiej wersji (www.webity.eu), rosyjskiej wersji (www.webity.ru).

Co potrzebujesz?

  • Domenę odpowiadającą państwu, w którym chcesz oferować swoje usługi.
  • Oddzielną stronę internetową w obcym języku, lub wersję językową.
  • Kuriera, jeśli sprzedajesz produkty i konto w banku.
  • Kontaktuj się z nami, pomożemy Ci!

6. Wybierz odpowiednią domenę!

Sprzedajesz artykuły wędkarskie? Sprzedajesz te artykuły z domeny www.artykuły-wedkarskie.pl. Dokup do tego jeszcze domenę bez myślnika, aby konkurencja nie miała podobnej domeny.

Najważniejsze wyszukiwarki faworyzują strony, które mają kluczowe słowa także w adresie (tzw. Adres URL)

7. Rejestruj się do wyszukiwarek produktów - porównywarka cen

Co to są wyszukiwarki produktów - porównywarka cen?

Katalogi produktów to wyspecjalizowane wyszukiwarki, które wyszukują jedynie artykułów i produktów w sklepach internetowych. Za pomocą katalogu produktów klienci mogą wyszukiwać i porównywać informacje o produktach i ich ceny miedzy różnymi sklepami internetowymi. Chodzi o skatalogowanie sprzedaży, niekoniecznie o samą sprzedaż. Samą sprzedaż prowadzą sklepy a nie katalogi.

Po co rejestrować się do porównywarek produktów?
1. Aby zwiększyć klientom Webity.pl ilość odwiedzin i sprzedaż.
2. Zwiększenie pozycji w wyszukiwarkach takich jak Google. Porównywarki produktów takie jak ceneo.pl, pomagają stworzyć bardzo skuteczne linki zwrotne.


Jak dodać swoje produkty do katalogu produktów?

Zarejestruj się do katalogu produktów i wstaw tam tzw. XML feed. XML feed to eksport wszystkich produktów z Twojego internetowego sklepu. XML feed ma formę adresu URL:

www.NAZWA-TWOJEJ-STRONY.pl/objects/product/lista-produktow.php

Do generowania XML feedu trzeba mieć wykupioną usługę Webity Maximum.

Do jakich katalogów produktów się rejestrować? Najważniejsze polskie wyszukiwarki produktów:

 

Zakupy.Onet.pp

Zakupy.Onet.pl
XML feed ma formę adresu URL:
www.nazwa-strony.webity.pl/objects/product/onet.pl.php

www.Radar.pl
XML feed ma formę adresu URL:
www.nazwa-strony.webity.pl/objects/product/radar-pl.php

www.Tortura.pl
XML feed ma formę adresu URL:
www.nazwa-strony.webity.pl/objects/product/tortura-pl.php

www.Okazje.info
XML feed ma formę adresu URL:
www.nazwa-strony.webity.pl/objects/product/okazje-info.php

    

www.Nokaut.pl
XML feed ma formę adresu URL:
www.nazwa-strony.webity.pl/objects/product/nokaut-pl.php

 

8. W tytule zamieść nazwę sprzedawanych produktów

Czy w tytule posiadasz wpis: „jesteśmy młoda dynamiczną firma“, lub „nasza siedziba znajduje się w pięknym mieście“? Tego typu wpisy nikogo nie interesują. Odwiedzających stronę interesuje konkretnie to, co sprzedajecie. Na stronie tytułowej napisz to, co sprzedajesz.
 

9. Sprzedawane produkty pokazuj jako pierwsze

Dostaj na stronę tytułową odnośniki do podstron najważniejszych kategorii produktów i do konkretnych produktów. Dzięki „Wyświetlić zawartość z“ możesz umieścić produkty bezpośrednio na stronie.

Wzory stron tytułowych:
www.alpenski.pl
www.pontus.byznysweb.cz
www.penzionexclusive.sk
 

10. Do każdego produktu napisz słowa kluczowe

Jeśli sprzedajesz artykułu sportowe i jako nazwa produktu widnieje "Victor ST 1680" to dopisz to tej nazwy „rakieta badmintonowa“ a nazwa będzie wówczas wyglądać następująco "Victor ST 1680 - rakieta badmintonowa". Dzięki temu na Twojej stronie internetowej znajdować się będą słowa kluczowe, dzięki czemu google szybciej odnajdzie Twój produkt! Pomijając fakt, że dla ludzi odwiedzających stronę pojęcie "Victor ST 1680" nic nie mówi.

11. Nad listą produktów zamieść nazwę sekcji

Jeśli jest to lista rakiet badmintononych, nazwa sekcji może wyglądać następująco: „Rakiety badmintonowe Yonex, Victor, Prokennex, Carlton a Rucanor.“

12. Wykorzystaj także boki strony

Polecaj na nich podobne produkty, zwracaj na nich uwagę na promocje! Instrukcja do umieszczania treści w bocznych kolumnach strony znajdziesz tutaj.

13. Wystrzegaj się pustych podstron

Jeśli posiadasz listę produktów, która dzieli się na inne podsekcje, możesz rozwiązać to w ten sposób: www.sportovyobchod.sk/uvod/badminton-bedminton/

14. Wypełniaj strony treścią!

Bardzo dobrze robi to nasz klient Matrace-vegas.sk. Swoim klientom oferuje bardzo dużą ilość treści na stronie. Ta treść niejednokrotnie pomaga klientom na zdecydowanie się właśnie na jego produkty, ponadto bogata treść jest wielkim zbiorek słów kluczowych dla Google i dzięki temu klient ten ma bardzo wysokie pozycje przy wyszukiwanie w wyszukiwarce!

15. Wykorzystaj swój czas efektywnie!

Nie ważne jest to czy Twoja strona ma ciemnoróżowe, bądź błękitne tło, czy masz wokół obrazków cieńszą ramkę, lub grubą, albo czy Twoja czcionka na stronie to Arial albo Verdana. Najważniejsze jest to, aby na tej stronie było jak najwięcej gości! Wystarczy ja Twój sklep jest przejrzysty i czytelny. Wykonuj jedynie podstawowe działania, jakie tu opisujemy.

16. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych

  • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych pomaga nowym odwiedzającym Waszą stronę znaleźć ją w internecie.
  • Webity.pl wspiera kluczowe reguły optymalizacji dla wyszukiwarek. Wyszukiwarki dosłownie przemielą zawartość Waszych stron www i dzięki temu Wasze strony będą mogły znaleźć się na przednich pozycjach w ich wynikach wyszukiwania.


System wspiera 3 bardzo ważne części SEO:

1. Internetowe adresy w prostej formie jak np.:
www.twojanazwa.pl/kontakt
www.twojanazwa.pl/produkty-i-uslugi
www.twojanazwa.pl/artykul/o-tworczosci-uzywanych-stron
2. Każdej stronie możecie przypisać nagłówek, identyfikator URL, opis i słowa kluczowe. Dla wyszukiwarek (np. Google, Yahoo, etc.) są to podstawowe dane.
3. Nowoczesny kod. Informacje z Waszej strony www będą zaindeksowane przez wyszukiwarki internetowe.

17. Zarejestruj firmę na Mapach Google!

Tu sie możesz zarejestrować w Google Maps.

Przy rejestracji możesz podać numer telefonu. Automat Google oddzwoni do Ciebie na ten numer i zostanie przedyktowany PIN, który należy użyć, aby zakończyć proces rejestracji. Pin rejestracyjny można zdobyć także innymi sposobami – za pośrednictwem SMS i listu tradycyjnego

Po co rejestrować sie w serwisie map Google?
Google umieszcza wyniki wyszukiwania Google Map w bieżących wyszukiwaniach! Jeśli ktoś będzie szukał „prawnik Kraków“ to Gogle wyświetli, jako pierwszy link do Google Maps, pod którym to linkiem możesz być Ty, lub Twój link znajdzie się wysoko między pierwszymi wynikami!
Porada: Przy rejestracji wpisz odpowiedni opis wraz ze słowami kluczowymi, patrz poprzednie rady. Jeśli chcesz, aby Google dobrze wyszukiwało Twoje hasło np. „prawnik“, wpisz to słowo w opisie firmy!

18. Utwórz konto/stronę/grupę na Facebook‘u 

Dzięki temu uzyskasz wspaniały link zwrotny dla Google. Link ten ma wielkie znaczenia dla Google, szybko znajdzie się w 3 pierwszych wynikach wyszukiwania.
Na stronie Facebook’a możesz publikować galerie zdjęć, wpisywać nowości, informować o nowych produktach, promocjach. Zaproś znajomych, niech zostaną fanami Twojej strony. Nowości zostaną wyświetlone na tablicy u Twoich znajomych.
Nasi klienci na Facebook’u:
Alpenski.pl
,  MostPools.sk

W jaki sposób propagować swoją stronę na Facebooku?

  • Zamieść na swojej stronie ikonę Facebooka z tekstem „Zostań fanem!“ z hiperlinkiem do strony Facebooka, ikonę najlepiej umieścić na wszystkich podstronach
  • poproś swoich znajomych alby polecili Twój profil innym znajomym
  • można zapłacić za reklamę, aby odwiedzający Facebook’a stali sie Waszymi fanami
  • Facebook wasz profil/stronę także odrobinę reklamuje. Np. 2 znajomych jest fanem waszego profilu, trzeciemu Facebook zaproponuje zostanie tym fanem.
  • Zapłać za reklamę na stronach Facebook

W jako sposób zarejestrować się na Facebooku?
Wejdź na www.facebook.com. Aby się zarejestrować kliknij na tekst: „Utwórz stronę dla gwiazdy, zespołu lub firmy.“, tekst ten znajduje sie pod przyciskiem „Zarejestruj się“

19. Zakładaj dodatkowe strony www

Po co zakładać dodatkowa stronę?

Chodzi o założenie drugiej strony www, całkowicie oddzielnej od strony głównej. Tu możesz utworzyć dodatkowa stronę www.

Kiedy najlepiej założyć dodatkową pomocna stronę?

  • Chcesz być na pierwszych miejscach przy wyszukiwaniu w Google
  • Jeśli masz wielu sprzedawców internetowych – na stronie lub e-sklepie
  • Prowadzisz bardzo popularna działalność dla Google np. Sprzedaż opon etc. I istnieje wiele stron internetowych o podobnej tematyce.

Co miałoby się znajdować na takiej stronie?

  • Na dodatkowej stronie zamieść link do swojej strony głównej. Dzięki temu uzyskasz bardzo dobre linki zwrotne
  • Dodatkowa strona miałaby posiadać dobra domeną
  • Dodatkowa strona powinna posiadać nieznacznie różną treść od tej, która znajduje sie na głównej stronie produkcyjnej np. Super produkty – Super usługi

Jeśli konkurencja nie posiada dodatkowej strony, będzie jej ciężej znaleźć sie wyżej w wynikach wysztukowania np. W Google.

20. Wymieniaj linki partnerskie

W ostatnich czasach dla robota Google ważne są linki zwrotne. Jeśli figurujesz juz w najpopularniejszych katalogach – polecamy wymianę linków. Tzn. W waszym imieniu, lub imieniu firmy poproś strony, które znajdują sie wysoko w wynikach o wymianę linków (strony o podobnej tematyce do Twojej).
Jeśli sie zgodzą - oni umieszcza na swojej stronie linki do Twojej strony, a Ty do ich strony. Wybieraj do tego tylko duże strony z silnym Page Rank. Ważne jest, aby ich zawartość była podobna do Twojej.
Taka wymiana może mieć radykalny i decydujący wpływ dla Google i może przesunąć Twoją stronę na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Wystarczą dwa, trzy linki zwrotne do silnych stron umieszczone na Twojej stronie.

Te linki możesz wstawić do nowoutworzonej podstrony w menu „Strony partnerskie“. Oczywiście nie polecamy wstawiać linków na stronę główną, czy na wszystkie podstrony, wystarczy jedna podstrona.

Ważne jest, aby link zwrotny zawierał słowa kluczowe np.: „Webity.pl – Tworzenie stron www“.

21. Wpisuj nagłówki H1, H2, H3 do swojej strony

Ze względu na SEO nagłówek ma wielkie znaczenie. Najważniejsze są nagłówki H1 i H2. Nagłówek H3 można wpisywać, ale nie jest to niezbędne.
Najczęściej preferowany i najczytelniejszy dla robota Google jest nagłówek H1. Nagłówek H1 może być użyty w tytule, ew. Na paru następnych podstronach. Polecamy użyć 2-3 nagłówki H1 w ramach całej strony.
Najczęściej używanym jest nagłówek H2. Nagłówek H2 polecamy wykorzystać, jako tytuł, na każdej podstronie. Nagłówek H2 wpiszecie poprzez wstawienie bloku w Twoim Panelu administracyjnym lub poprzez wstawienie bloku tekstowego Edytor – nagłówek. Polecamy użyć 2-5 nagłówków H2 na każdej podstronie.
Rada, 1: Jeśli nagłówek nie zawiera słowa kluczowego jest zbyteczny.
Rada 2: Nagłówki muszą następować po sobie. H1, H2, H3. Nie polecamy wstawiać nagłówka H2 a później H1.


Jak wstawić nagłówek do swojej strony?

  1. Wstaw do strony blok Nagłówek, będzie to nagłówek h2.
  2. Wstaw do strony blok Edytor Tekstowy a w nim wypełnij wiersz Nagłówek. Będzie to nagłówek h2
  3. Za pomocą Edytora tekstowego. Wstaw edytor tekstowy
  4. W edytorze tekstowym kliknij na Źródło dokumentu, nagłówki H dodawaj wpisując je bezpośrednio w źródłowy kod strony w takiej formie:

<h1>najważniejszy nagłówek</h1>
<h2>następny nagłówek</h2>
<h3>naj mniej ważny nagłówek</h3>
Nagłówek h1 jest także nazwą strony (USTAWIENIA – USTAWIENIA GŁÓWNE – Nazwa stron), nagłówek h2 to opis strony (USTAWIENIA – USTAWIENIA GŁÓWNE – opis strony), wybierz ich treść mając na uwadze charakter strony i słowa kluczowe. Opisy h1 i h2 Google bierze, jako bardzo znaczące teksty, wpisuj, więc do nich zwłaszcza ważne teksty i słowa kluczowe!
 

 

Jak zwiększyć jakość reklam PPC?

Te porady przeznaczone są dla bardziej zaawansowanych użytkowników systemów reklamowych PPC. Chodzi o udzielenie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  1. Wpisz najwięcej jak możesz słów kluczowych. Jeśli Twój sklep internetowy posiada w ofercie 1000 produktów, spisz nazwy wszystkich produktów i umieść je jako słowa kluczowe. Mało konkurentów jako słowa kluczowe wykorzystuje nazwy konkretnych produktów.
     
  2. Używaj jak najwięcej tekstów reklamowych. W Google możesz wpisać więcej różnych propozycji reklamy. Google samo wybierze te reklamy, w które najczęściej klikają potencjalni klienci.
     
  3. Utwórz parę kampanii, aby w teksie reklamowanym zawierały się słowa kluczowe, które są wyszukiwane przez klientów.
     
  4. Zamieszczaj pojęcia w jak największej liczbie, a także pojęcia w różnych formach, odmienione pojęcia są osobnymi słowami kluczowymi.
     
  5. Zamieszczaj słowa kluczowe, które są nazwami konkurencji. Poszukaj nazw stron internetowych konkurencji, lub nazwy firm, wpisz je do swojej kampanii. Gdy ktoś będzie wyszukiwał konkurencję, znajdzie Twoją reklamę.
     
  6. Diakrytyka:
    - Do kampanii Google AdWords wpisuj jako słowa kluczowe pojęcia z diakrytyką a także bez diakrytyki. Pojęcie „artykuły sportowe“ i „artykuły sportowe“ Google rozumie jako dwa różne słowa kluczowe, należy wpisać obie formy. Dzięki czemu w Google jest więcej słów kluczowych.
     
  7. Do tytułu reklamy v Google wykorzystaj {Keyword: }. Jest to tzw. dynamiczne słowo kluczowe. Dzięki temu w tytule zawsze wyświetli się słowo kluczowe, które jest wyszukiwane, dzięki czemu link do waszej strony będzie częściej klikany. Więcej na:
    http://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=74996&hl=en_US
     
  8. Istnieje ciekawa strategia prowadzenia kampanii reklamowych na Googe AdWords, gdy ustawisz najniższą cenę za klikniecie, na przykład 1zł, lub 3zł. Powoduje to, że przy wyszukiwaniu Twoja reklama nie znajduje się na pierwszym miejscu, ale znajduje się np. na czwartym miejscu w grupie 200 wyników wyszukiwania, dzięki czemu jesteś widoczny nawet w tak wielkiej grupie. Może to przynosić lepsze wyniki niż przy zapłaceniu 5zł za klikniecie i być widocznym tylko w grupie 10 wyników. Można także objąć inna strategię, decyzja zależy od Ciebie.
     
  9. Wstawienie statystyk Google Analytics
    Zarejestruj się na www.google.com/analytics/ . System wygeneruje kod, który należ skopiować do pola „stopka“ w panelu administracyjnym w sekcji USTAWIENIA – GŁÓWNE USTAWIENIA.

Wstawienie statystyk Google Analytics i Google E-Commerce

Zarejestruj się na www.google.com/analytics/ . System wygeneruje kod, ten kod należy skopiować (Ctrl+C).

Google analytics rejestracja

nowy profil witryny

kod Google analytics

Następnie wklej kod w panelu administracyjnym strony (Flox) do sekcji (USTAWIENIA – GŁÓWNE USTAWIENIA – Stopka strony

Webity wspomaga działanie E-Commerce Reports statystyk Google Analytics:

  • Skąd klienci odwiedzają stronę i za jaką sumę zrobili zakupy?
  • Jakie źródło odwiedzin jest dla Ciebie najkorzystniejsze?
  • Które słowa kluczowe są do Ciebie najefektywniejsze?
  • Czy opłacalne jest inwestowanie w płatną reklamę?
  • Pomoże Ci w tym Ecommerce Reports!


E-commerce wpływa na transakcję lub jakość usług w internecie:
http://www.google.com/intl/pl/adwords/learningcenter/31865.html
Transakcje E-commerce zaliczają się do usług Google Analytics i są uzyteczne zwłaszcza przy całkowitych statystykach i badaniach cyklu sprzedaży.


E-commerce mierzony jest przez trzy podstawowe rodzaje konwersji:

  • przegląd wydajności – kto i co robił na Twojej stronie, czy złożył zamówienie, lub czy wypełnił formularz.
  • Przegląd produktów – czy został zamówiony, lub, jaki produkt został zamówiony, w jakiej cenie i ilości.
  • Wiadomość o transakcji: te wiadomości będą Cię informować o transakcjach, średnich cenach, dochodach i zakupionej średniej ilości zakupionego towaru w Twoim sklepie. Po kliknięciu na produkt wyświetla się szczegółowe informacje – kto go kupił, za jaka cenę, o której godzinie i i jaka ilość zamówił.
  • Do innych funkcji należą: ilość odwiedzin, jaki czas klient potrzebował, aby kupić produkt, ile czasu upłynęło od ostatniego zakupu, itd.
  • E-commerce użyteczny jest do obserwowania ogromnej ilości odwiedzających Twoja stronę. Uprzedzamy, że ta usług nie jest w stanie śledzić całe 100% odwiedzających, dlatego statystyczne i finansowe informacje możecie wykożystywać tylko do monitorowania i analizy trendów.

W jaki sposób aktywować E-Commerce reports? Skontaktujcie sie proszę z nami a my Wam aktywujemy usługę E-Commerce reports. 

Aktywacja Ecommerce sklada się z 3 kroków:

1. W administracji Google Analytics na stronie głównej kliknij Edytuj. Następnie znów Edytuj. Później zaznacz „Tak, witryna typu e-commerce“ i zapisz

profile witrin internetowych w Google Analytics - Edytuj

ustawienia profilu

cele - Google Ecommerce2.

 

2. Kod Google Analytics ID (np. UA-5784549-1) wklej do dowolnego bloku Produkty – Właściwości bloku - Ustawienia główne

ustawienia w bloku Produkt

3. Skontaktuj sie z nami, podaj nam adres swojej strony a my zezwolimy na moduł Ecommerce w naszym systemie. 

info @ webity.pl