Wstawienie statystyk Google Analytics i Google E-Commerce

Zarejestruj się na www.google.com/analytics/ . System wygeneruje kod, ten kod należy skopiować (Ctrl+C).

Google analytics rejestracja

nowy profil witryny

kod Google analytics

Następnie wklej kod w panelu administracyjnym strony (Flox) do sekcji (USTAWIENIA – GŁÓWNE USTAWIENIA – Stopka strony

Webity wspomaga działanie E-Commerce Reports statystyk Google Analytics:

  • Skąd klienci odwiedzają stronę i za jaką sumę zrobili zakupy?
  • Jakie źródło odwiedzin jest dla Ciebie najkorzystniejsze?
  • Które słowa kluczowe są do Ciebie najefektywniejsze?
  • Czy opłacalne jest inwestowanie w płatną reklamę?
  • Pomoże Ci w tym Ecommerce Reports!


E-commerce wpływa na transakcję lub jakość usług w internecie:
http://www.google.com/intl/pl/adwords/learningcenter/31865.html
Transakcje E-commerce zaliczają się do usług Google Analytics i są uzyteczne zwłaszcza przy całkowitych statystykach i badaniach cyklu sprzedaży.


E-commerce mierzony jest przez trzy podstawowe rodzaje konwersji:

  • przegląd wydajności – kto i co robił na Twojej stronie, czy złożył zamówienie, lub czy wypełnił formularz.
  • Przegląd produktów – czy został zamówiony, lub, jaki produkt został zamówiony, w jakiej cenie i ilości.
  • Wiadomość o transakcji: te wiadomości będą Cię informować o transakcjach, średnich cenach, dochodach i zakupionej średniej ilości zakupionego towaru w Twoim sklepie. Po kliknięciu na produkt wyświetla się szczegółowe informacje – kto go kupił, za jaka cenę, o której godzinie i i jaka ilość zamówił.
  • Do innych funkcji należą: ilość odwiedzin, jaki czas klient potrzebował, aby kupić produkt, ile czasu upłynęło od ostatniego zakupu, itd.
  • E-commerce użyteczny jest do obserwowania ogromnej ilości odwiedzających Twoja stronę. Uprzedzamy, że ta usług nie jest w stanie śledzić całe 100% odwiedzających, dlatego statystyczne i finansowe informacje możecie wykożystywać tylko do monitorowania i analizy trendów.

W jaki sposób aktywować E-Commerce reports? Skontaktujcie sie proszę z nami a my Wam aktywujemy usługę E-Commerce reports. 

Aktywacja Ecommerce sklada się z 3 kroków:

1. W administracji Google Analytics na stronie głównej kliknij Edytuj. Następnie znów Edytuj. Później zaznacz „Tak, witryna typu e-commerce“ i zapisz

profile witrin internetowych w Google Analytics - Edytuj

ustawienia profilu

cele - Google Ecommerce2.

 

2. Kod Google Analytics ID (np. UA-5784549-1) wklej do dowolnego bloku Produkty – Właściwości bloku - Ustawienia główne

ustawienia w bloku Produkt

3. Skontaktuj sie z nami, podaj nam adres swojej strony a my zezwolimy na moduł Ecommerce w naszym systemie. 

info @ webity.pl